Doorgaan naar hoofdinhoud
Brenger Business
Hoe het werkt
Koerier worden
Prijzen
Dutch
Dutch
English
German
Particulier
Bedrijf
Koerier
Alle
Artikelen
Recente zoekopdrachten
Wis alle
No recent searches
Populaire Artikelen
Artikelen
Alles weergeven
Onderwerpen
Alles weergeven
Tickets
Alles weergeven
Sorry! Niets gevonden voor
Startpagina
Communicatie en klantcontact
Communicatie en klantcontact
Hoe weet ik/mijn klant wanneer de koerier komt?
Nadat je transport is ingeboekt nemen we het contact met jouw klant uit handen. We informeren jou...
Moet ik mijn klant informeren over de bezorging?
Nee, wanneer je als zakelijke klant een transport inboekt nemen wij al het contact uit handen. Zo...
Kunnen mijn transporten via track-and-trace worden gevolgd?
In het zakelijke dashboard heb je de mogelijkheid om alle transporten te volgen. Hierin kan je de...
Wat als het transport niet volgens plan verloopt/wat als ik een vraag heb over mijn transport?
Elke werkdag van 9.00 - 17.00 staat er iemand van business support klaar om je verder te helpen b...
Is er een vast aanspreekpunt bij Brenger Business?
Binnen Brenger heb je als zakelijke klant twee aanspreekpunten. Een account manager en de busines...