Hoe weet ik/mijn klant wanneer de koerier komt?

Laatst gewijzigd op: 2022-11-07 14:59

Nadat je transport is ingeboekt nemen we het contact met jouw klant uit handen. We informeren jouw klant per mail over de status van de bezorging. Via de statuspagina kan jouw klant de koerier volgen en eventueel contact met hem/haar opnemen.  

In jouw zakelijke dashboard heb je de mogelijkheid om alle ingeboekte transporten te volgen. Hierin kan je de tijdsvakken, ophaalmoment, aflevermoment en nog meer informatie rondom het transport vinden. Hier zie je ook de status van het transport. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren