Zijn mijn spullen verzekerd tijdens het transport?

Laatst gewijzigd op: 2024-06-20 11:00

Alle spullen die via Brenger worden verstuurd zijn tijdens het transport van voordeur tot voordeur standaard verzekerd tegen schade en diefstal tot €500.


In specifieke gevallen wordt de schade niet gedekt:

  • Schade die binnenshuis ontstaat wanneer de koerier de spullen tilt of helpt bij het tillen.

  • Schade aan glas, steen of etenswaren.

  • Schade tijdens transporten die niet binnen onze garantie vallen, zoals items groter dan 400x180x160 cm of zwaarder dan 200 kg, of items die met apparatuur moeten worden geladen en gelost.


Je kan zelf voorzorgsmaatregelen nemen om het risico tot schade te beperken. Verpak en zeker je spullen, gebruik het juiste verpakkingsmateriaal en overweeg aanvullende verzekering an te schaffen voor waardevolle artikelen.


In het geval dat er schade ontstaat verzoeken we je om het schadeformulier binnen 48 uur nadat de spullen zijn geleverd in te vullen. Ons team zal het dossier beoordelen en binnen twee werkdagen contact met je opnemen. Afhankelijk van de schade zullen wij je tegemoet komen in het herstel, of de waarde van het product vergoeden (tot €500)


Mocht je nog niet alle benodigde informatie voorhanden hebben, vragen we je nog steeds om het formulier binnen 48 uur in te vullen. We zullen dan contact opnemen om het dossier aan te vullen.

Voor vragen of opmerkingen kan je altijd een mail sturen naar: info@brenger.nl.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren